2018-08-14

Tack

Först vill jag bara på att säg tack för alla grattis och stöttande kommentarer i mitt förra inlägg. Det gör ju att jag verkligen vill fortsätta vara en del av denna fantastiska community som alla bokbloggare utgör. Tydligen triggade det även igång min läslust vilket får ses som en liten bonus. Under de senaste fem dagarna har jag hunnit avsluta fyra böcker vilket känns smått otroligt. Tre av dessa var dessutom fysiska böcker vilket är mer än vad jag läst de senaste tre månaderna. Den där högen med påbörjade böcker minskade helt plötsligt väldigt drastiskt. 

Några av de utlästa böckerna har varit recensionsexemplar så jag ska under de kommande dagarna försöka mig på att skriva små omdömen om dem och sen ska jag fortsätta att beta av böcker här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar