2015-02-06

Fredagsmys

Så då var resväskan packad, mellanmål intaget och jag tror att jag är redo att ge mig ut på äventyr. Äventyret består i att åka bil genom halva Sverige tillsammans med en mer eller mindre vild 2-åring. Egentligen skulle jag ha svarat på veckans jerka, men jag känner att jag inte riktigt hinner med det så istället tar jag och bjuder er på lite bilder. Bilder som symboliserar hur jag hoppas ni ska få det i helgen. En riktigt trevlig helg med andra ord.

Interior Library

Reading

i could be social

Redwall book
THE HERMIT BY RICHARD DOYLE AND ANTONIO LUPATELLI
Illustration by Honor C. Appleton re-pinned by: http://sunnydaypublishing.com/books/
Valerio Fabbretti Illustration Friday
Darling, it’s cold outside.

Källa till bilderna är Pinterest.

8 kommentarer:

  1. Riktigt mysiga bilder och det är ungefär så jag tänker spendera helgen! Trevlig helg på dig :)

    SvaraRadera
  2. Tänk så mysigt det ser ut! Kul med äventyr :D När du kommer tillbaka så har du blivit taggad hos mig idag om du känner för att göra den :) http://bellasbok.blogg.se/2015/february/tagg-i-mustache-you-some-questions.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då taggar jag för taggen och ska se till att göra den så fort jag hinner.

      Radera
  3. Svar
    1. Tack! Jag kan sitta i flera timmar och titta på bilder på Pinterest som jag sparar på mig. Tyckte jag behövde visa upp några av dem.

      Radera