2011-11-26

Oj då...

Hamnde på loppis idag. Tänkte jag skulle se om jag kunde hitta någon adventsljusstake till huset idag. Kom hem med en massa annat istället. Bland annat några böcker, för det hade jag ju inga innan. Men jag tycker faktiskt att man fyndar när man får med sig åtta böcker hem och bara betalade 70 kronor för dem. Bland annat hittade jag en serie med H C Andersens sagor. Gamla fina böcker med sagor för en sago-tok som jag. Älskar gamla sagor och använder mig mycket av det på jobbet. Tror dessutom att jag är ganska så bra på att berätta för barnen. De sitter tysta som små ljus.
 

Övriga böcker jag hittade var:
  • Agatha Christie - Fem små grisar
  • Nick Drake - Nefertiti dödsboken
  • Ed McBain - da capo

Inte nog med detta. Precis innan var jag på biblioteket. Inte bra. Har nu en jättehög med böcker som jag hellst skulle vilja läsa just precis nu.



 En sned bild på biblioteksfynden:
  • Maggie Stiefvater - Frost (har höga förväntningar på denna bok)
  • Bacca Fitzpatrick - Fallen ängel
  • Louisa M Alcott - Unga kvinnor

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar