2017-01-30

Nytt i hyllan: Januari

Det är dags att börja kolla på vad som trillade ner i månaden under januari månad. Det är visserligen någon dag kvar av månaden men jag väntar inte på några fler böcker vad jag vet. Om så skulle ske kommer ett inlägg till.

Dessa har kommit hem till mig.

33867184

Recensionsex från Bookmark förlag som jag redan läst och recenserat. Spännande som vanligt när det kommer till Coben.

3386724323278460

Fick ett trevlig bokpaket från Bonnierförlagen. Sanning och skvaller som ju  är en retelling av just Stolthet och Fördom. En läst nu under januari, den andra läst sedan länge. Ni får själva gissa vilken som är vilken.

33955995

Denna dök upp som en överraskning i brevlådan av Bokfabriken. Tänker tackla den så snart som möjligt, i alla fall under februari. Ska bli spännande att se vad jag tycker om den.

Dödens märken

En bok med megahype, som jag kanske inte till fullo förstår, mest för att just sci-fi kanske inte är min grej. Men snart ska jag ge den en chans och lite nyfiken är jag allt. Tack Modernista för den överraskningen.

Bildresultat för svea klipperBildresultat för fånga draken
Bildresultat för trolläventyret i nöjesparken

Jag har också fått tre barnböcker av Idus förlag. De två översta har jag hunnit läsa och recensera, den tredje dyker upp snarast hoppas jag.

4 kommentarer:

  1. Hemma hos Bettan och Dödens märken har hittat hit också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Jag är ganska så nyfiken på båda, även om det inte är titlar jag hade plockat på mig själv. Men det är kanske då de kan överraska.

      Radera
  2. Den nedersta av idus böcker har jag helt missat, men måste absolut leta upp den. Vilket härligt omslag!

    SvaraRadera
  3. Den nedersta av idus böcker har jag helt missat, men måste absolut leta upp den. Vilket härligt omslag!

    SvaraRadera