2012-12-30

Mål för 2013

Med tanke på hur fantastiskt bra det gick för mig med utmaningar och mål förra året så kommer jag inte sätta så många löften för nästa år. Faktum är att jag bara kommer att ha ett mål för året och det är att minska på alla oläst böcker här hemma. För ett tag sedan (typ i september) skrev jag ihop en lista med böcker som jag skulle läsa innan jag fick köpa nytt. Nu gick ju inte det så bra precis för det första jag gjorde var att beställa hem en hög med recensionsexemplar och då uttökades ju helt plötslig läshögen här hemma.Under 2013 är då tanken att jag ska beta av den här listan (33 böcker just i skrivandets stund). Det känns som ett rimligt mål, och det är en stor blandnig av böcker. Jag får dock köpa nya böcker (med lite broms på mig själv) och jag får låna böcker på biblioteket.

Listan på böcker hittar ni här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar