2014-04-03

5:e delen

Så råkade jag då gå förbi det där bordet på maxi där det stod 50% på reapriset. Då måste jag ju helt enkelt kolla in lite vad som fanns och när priserna är så otroligt låga så måste man ju bara hitta sig åtminstone en lite bok. Och visst gjorde jag det. Gideons ring av Carin Gerhardsson fick följa med hem till det underbara priset 30 kronor. Nu har jag del 1-5 stående hemma i hyllan. Har bara läst Pepparkakshuset men den älskade jag från sida ett så någon gång ska jag plocka upp resterande delar.

4 kommentarer:

  1. Usch, stod och glodde på den där maxi-högen igår men klarade mig undan. Den här gången. Expeditionen för 99kr är ju helt stört, funderar på att köpa en och ge till någon, vet inte vem men... det är ju så billigt! D:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte den på maxi för någon vecka sedan när det var 30 %. Ångrade mig helt klart i går över varför jag inte väntade lite till. Håller med dig om att 99 kronor för den är sjukt billigt. I övrigt tyckte jag de var väldigt mycket utplockat och inget som lockade så där väldans mycket.

      Radera
  2. Har Pepparkakshuset stående i hyllan, men inte ens den har blivit läst!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säger bara läs. Det är en sådan bok som fångade mig från sida ett - bokstavligen så det är ett under att inte fler delar blivit lästa.

      Radera