2014-04-23

Så tråkigt...

Så nu var påsken slut och med den uppenbarligen lästiden. Efter att ha kunnat läsa massor under fyra dagars ledighet inser jag nu att lästiden reduceras med ungefär 95 procent. Med lite tur hinner ja läsa 10 minuter i sängen innan jag somnar. Nåja, ska inte klaga - det handlar ju faktiskt om ett bröllop och det är ju en rolig sak. Sen ska vi ha släktingar till sambon sovandes här ett par nätter och det är alltid trevlig.

There comes a time when you're going to have to chose between turning the page & closing the book.

2 kommentarer:

  1. Ibland är det så, man hinner inte så mycket läsning. Men man får sno åt sig någon liten stund om man kan ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man får göra det. Om inte annat får jag väl skylla på att jag är trött och gå och lägga mig jättetidigt. Det blir nog bra ändå.

      Radera