2014-05-27

Vardag igen

Vill börja med att tacka för alla underbara grattis jag fått här på bloggen. Maken och jag hade den mest fantastiska bröllopsdag och allt gick enligt planerna. Nu har jag sakta men säkert börjat förstå verkligheten och njuter i fulla drag. Däremot är jag lite frågan till vad jag ska göra med all tid jag plötsligt har till mitt förfogande. Jo visst ja, jag ska läsa.

Faktum är att jag har längtat efter att få sätta mig och läsa och eftersom jag var så klok att jag tog semester nästan hela denna veckan ska jag njuta av mycket läsning. Förhoppningsvis lär även bloggen börja komma på fötter ordentligt igen. Nu blir det nämligen full fart mot bokmässan.

we never knew as children, what the meaning behind most of these quotes meant. but looking back i learned so many lessons about love from this chubby teddy and his piggy friend.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar