2014-06-17

Idag...

.... lär jag inte hinna läsa. Idag ska maken och jag nämligen krypa upp i soffan, med chips och dipp och titta på de två sista avsnitten av denna säsongens Game of Thrones. Som det pirrar, vill verkligen veta vad som ska hända samtidigt som jag inte vill att det ska ta slut. Måste helt enkelt plocka upp böckerna nu.

Map of Territories in Game of Thrones...just started watching the first season and i'm hooked!!! Winter is Coming.....

a mind needs books as a sword needs a whetstone, if it is to keep its edge. #writing

2 kommentarer:

  1. Vi ligger efter med tittandet av serien. Vi har de tre första delarna men har inte börjat på tredje. När det gäller böckerna så har jag bara läst den första än så länge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också bara läst första boken men känner att jag måste ta tag i fortsättningen snart.

      Radera