2014-06-07

Idag har jag shoppat

Idag, dagen när jag skulle hinna ikapp med en massa saker här hemma, och när jag skulle njuta av många timmars läsning, då har jag sprungit på stan med mamma och syrran istället. Och för en gång skull har jag inte köpt några böcker, men massor av kläder. Vilken chock för en annan som aldrig handlar kläder annars.
Inte blir det något läst idag heller. Istället så ska jag blir bjuden på grillat, vin och kortspel. Det gäller att njuta av sommaren.
Så nu hoppas jag i stället på en del lästid i morgon för då ska jag läsa klart Svindlaren av Grisham så jag får njuta av nästa bok. Att man alltid vill ha mer...?!? (Svindlaren är bra men jag har så otroligt många böcker som lockar just nu.)

I love to shop.  Shopping online, going shopping at the mall, outlet malls, thrift stores, except grocery stores (don't like that), garage sales, shopping, shopping.  Love it.

6 kommentarer:

  1. Shopping är inte dumt det heller :)

    SvaraRadera
  2. Jag önskade att man kunde springa på stan och shoppa och läsa samtidig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ljudbok är min lösning på det problemet. Man är inte social med de man handlar med bara....

      Radera
  3. Det är så kul att shoppa loss ibland. Ser med förväntan fram emot Ullaredstrippen som vi skall göra om några veckor. Då skall det shoppas!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh Ullared. Men maken har lovat mig en tripp till semestern så det får jag se fram emot också.

      Radera