2014-11-25

Idag...

...skulle jag egentligen städat. Det är ganska rörigt här hemma och advetspyntet ska ju upp snart.
...skulle jag laga lax till middag, för det hade jag plockat upp ur frysen och borde därför äta.

...ska jag istället läsa ut Ringens gåta. Den är spännande och bra och då är det svårt att slita sig från den och uträtta tråkiga saker som städning.
...ska jag heller inte äta lax! Nog för att det ska vara nyttigt och så men det är faktiskt inte speciellt gott och jag vill helt enkelt inte. Jag har ägg i kylskåpet och det kan alltid tillagas på något sätt.

Ville bara göra er uppmärksamma på dessa helt onyttiga fakta om min dag. För ibland bara blir det så. Idag är en sådan dag.

Coooookkkkiiiieeesssss

2 kommentarer:

  1. Förstår dig helt. Att läsa är mycket roligare än att städa :)

    SvaraRadera
  2. Mycket kloka ord från Cookie monster :)

    SvaraRadera