2015-11-01

Läsplaner för november

Cicely Mary Barker:

Förra månaden blev läsplaneringen ganska så bra följd. 7 av 10 titlar i alla fall och det tycker jag är godkänt. Nu har det blivit dags för en ny liten lista med planer för november. Jag kommer att fortsätta beta av recensionsexemplarshögen och med den har jag så jag klarar mig hela månaden.
  • Arvet efter dig - Jojo Moyes
  • Ljuset vi inte ser - Anthony Doer
  • Dimensioner - Sofie Berthet
  • Lönnmördare - Jerker Hultén
  • Vikingablot - Catharina Ingelman-Sundberg
  • 4.50 från Paddington - Agatha Christie
  • 5 små grisar - Agatha Christie
  • Black Widow: Forever red - Margaret Stohl
  • From dead to worse - Charlaine Harris
Arvet efter digLjuset vi inte serDimensioner : första boken i Nova-triloginLönnmördareVikingablot4.50 från PaddingtonFem små grisarStenhuggarens dotterBlack Widow Forever RedFrom Dead to Worse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar