2016-06-04

Dagens läsning

Flowers, books, and a secret club lead to a dangerous lifelong relationship that's like no other love before or since. 6 Months on the Bestseller List. THE READING LESSONS.:

Den senaste veckan har det varit grymt varmt här hemma i staun, och jag har sett en gammal hederlig kvicksilvertermometer visa på över 40 grader (i och för sig i direkt solljus mot ett fönsterbleck). Idag började också som en varm dag, men faktum är att under eftermiddagen har temperaturen sjunkit betydligt och är bara ner i ca 15 grader igen. Faktum är att jag inte klagar nämnvärt för det har varit skönt med en återhämtningsdag. Jag har legat på verandan med ett lakan över mig och läst i stort sett en hel dag tillsammans med katten och det har varit så himla skönt. Fick till och med lyssna till ett av de bästa ljuden jag vet en liten runda vilket är sommarregn mot plasttak. Skönt! Så nu är faktiskt den här långhelgens första bok utläst och jag hoppas på mera. Vad jag ska läsa härnäst har jag inte riktigt bestämt mig för än för först ska vi äta. Men sen kommer det nog bli lite mera läst. I alla fall hoppas jag på det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar