2016-06-30

Om att nörda ner sig

Det hela började med maken som fick för sig att han skulle börja samla Pop Vinyl Marvel-gubbar. Han har nu en nätt liten samling på sisådär 25 gubbar och det blir ständigt fler. Då någon stans kom ju även jag på att jag tycker om att nörda mig. Så Hermione fick flytta hem till mig. Problemet är ju bara att jag väldigt, väldigt gärna skulle vilja ha några fler. Alla har heller inte nödvändigtvis med bok nörderi att göra utan det finns mera. Förutom alla Harry Potter-relaterade gubbar skulle jag bland annat också vilja ha dessa.

6 kommentarer:

  1. Alltså figurerna från Skönheten och Odjuret, så söta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är de. Det är nog dem jag vill ha allra, allra mest. Till och med mer än fler Harry Potter figurer.

      Radera
  2. Åh, Robin Hood! Den har jag här hemma, tillsammans med Prins John och Sir Väs. :) De har visst med böcker att göra, för alla Disneyfilmer brukar vara baserade på sagor och böcker, så på sätt och vis kan man säga att det ingår i boknörderi. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smart tänkt. Just Prins John och Sir Väs har jag missat så dem måste jag nog kolla in för Robin Hood figuren är grymt söt.

      Radera
  3. Så söta! Förstår ditt ha-begär :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha-begäret är helt klart stort. Samtidigt känner jag att det kanske inte är på det sättet jag vill fylla och dekorera mitt hus :)

      Radera