2014-05-23

Bokbloggsjerka 23-26 maj

jerka11Det blir ett snabbt svar i veckans bkbloggsjerka hos Annika. Ska iväg och dekorera lokal sedan för i morgon blir det en annan Anna av Anna. Då blir jag fru. Men snabbt svar som sagt.

Har du läst en bok som slutade på ett sådant sätt att du blev rejält besviken?

Vad jag kan komma på så där rakt upp och ner så finns det ingen som sticker ut så där speciellt. Visst har det väl hänt att man varit lite besviken på slutet men inte så att det ändrar läsupplevelsen. Så mitt svar denna vecka får bli nej.

32 kommentarer:

  1. Tror att detta kommer att vara ett ovanligt svar den här veckan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst lär det vara så. Och visst har jag blivit besviken på böckers slut men inget jag har gått och grämt mig över eller som jag har tänkt massor kring.

      Radera
  2. Grattis till bröllopet! Och intressant svar. =)

    SvaraRadera
  3. Åh, lycka till:).

    Jag tror också att det kommer vara ett ovanligt svar denna gången:).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Förmodligen kommer jag säkert komma på böcker i efterhand men just n gör jag verkligen inte det.

      Radera
  4. Grattis till bröllopet! Tror lite som ovanstående att det nog kommer vara ett lite ovanligt svar, men tur för dig att du sluppit denna upplevelse :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Sluppit har jag säkert inte gjort, snarare förträngt totalt.

      Radera
  5. Inte helt lätt att komma på något! Lycka till imorgon, hoppas att allt blir underbart! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej verkligen inte. Jag hade en fantastisk lördag. Bästa någonsin.

      Radera
  6. Lycka till! Hoppas att det blir en perfekt dag.

    SvaraRadera
  7. Lycka till med bröllopet och hoppas du får en fin dag :-)

    SvaraRadera
  8. Åhh du ska gifta dig, va kul. Jag tycker frågan var svår för jag kommer inte ihåg.
    Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är du som jag, förtränger de där tråkiga sluten kanske.

      Radera
  9. Stort grattis (i förväg)! Hoppas du får en underbar dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack.Lördagen var toppen på alla sätt och vis.

      Radera
  10. Grattis till drömprinsen!

    SvaraRadera
  11. Lycka till och hoppas ni får ett lyckligt slut i alla era dar :)

    SvaraRadera
  12. Grattis till bröllopet, hoppas att ni har haft en alldeles underbar dag som inte är slut på länge än :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Vi hade en underbar dag på alla sätt och vis.

      Radera
  13. Grattis till giftermålet, hoppas dagen blev alldeles perfekt! Och sån tur att du varit nöjd med alla slut!

    SvaraRadera
  14. Det var faktiskt inte lätt denna vecka.

    SvaraRadera