2017-11-08

Litteratur till jul

Jag vet inte hur det är med er men här hemma börjar jullängtet infinna sig allt mer och mer. I helgen är det nog dags att börja lyssna på julmusik, jag har försett mig med årets Allers julmagasin (jultidningen med stort J om ni  frågar mig) och jag börjar fundera på om det inte är dags att börja baka lussekatter. I veckan fick jag dessutom hem Jag kommer hem till jul av Joanna Bolouri som jag absolut kommer läsa inom en väldigt snar framtid. Jag extremt sugen på att läsa en hel hög med böcker tema jul, vilket jag tyvärr inte gör så ofta men tänker att jag ska göra varje år. Så nu är jag ute i god tid. Problemet är bara att jag inte riktigt vet vilka böcker jag ska läsa. Så nu vänder jag mig till er och ber om lite hjälp. Vilka julböcker bör jag inte missa? Svenska eller engelska spelar ingen roll.

Jag kommer hem till jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar