2017-11-22

En kort uppdatering

Hipp hurra, i går kväll läste jag äntligen ut en bok. Det var 10 dagar sedan sist och det gör mig så frustrerad. Nu kan jag inte ens skylla på att jag inte har någon läslust för den har börjat vakna till liv och jag vill verkligen läsa. Problemet är att det finns så mycket annat som jag också vill göra. Och så är det ju det där med en mer vild en tam ettåring som gör att tiden bara rusar i väg. Numera är det väldigt ont om lästid på grund av henne. Hon sover dessutom inte ordentligt om kvällarna... än... och det tar ganska så mycket på krafterna.

slightlyignorant:  Amazing illustrator Erin McGuire.

Men nu tycker jag att det här blev ett gnällinlägg och det var det absolut inte menat att bli. Jag skulle ju jubla över att jag äntligen har läst ut en bok, Begynnelse av Dan Brown, och att jag faktiskt med allra största sannolikhet kommer avsluta även Sektens barn av Mariette Lindstein förmodligen under dagen. Yeah! Så skönt att minska lite på den där läshögen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar