2012-03-25

Så trött

Är nu äntligen hemma efter en väldigt lång helg. Redan i fredags kväll gav vi oss i väg (jag och sambon och en massa andra människor) på Polenkryssning. Åker man med ett gäng mer eller mindre vilda killar i 25 års åldern så kan jag lugn konstatera att det inte går lugnt till. Mådde som jag förtjänade i går morse med andra ord. Därför var det väldigt skönt att sitta i en solstol på akter däck med en Harlan Coben bok i näven. Och när det blev för jobbigt att hålla upp boken så hade jag en Lee Child bok att plugga in i öronen och halvsova till.
När vi så äntligen kom hem i går kväll somnade jag som en stock och sov 12 timmar. Det var tur det för idag har jag kört 40 mil fram och tillbaka till MAlmö för att gå på 11-års kalas. Så kvällen ska definitivt spenderas i min läsfotölj som inte rör sig utan får mig att vara stilla i någon timme innan det är dax för sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar