2014-12-26

Så var julen nästan slut

Så nu har det firats jul i dagarna två, med en massa mysig tid tillsammans med släkt och familj. Och trots en stor brist på böcker under granen så kan jag absolut inte klaga, jag måste faktiskt ha varit ganska snäll. I julklapp av maken och hans familj så fick jag faktiskt något väldigt bokligt och fint. Vad sägs om ett fyradagars seminariepass till bokmässan i september. Sämre kan man ju definitivt få. Detta kan vi väl lugnt säga är bästa julklappen och jag har absolut världen bästa man.

I övrigt fick jag lite träningsgrejer, lite goda teer och mysiga kläder. Så nu ska här njutas av ledighet fram tills på måndag då jag ska gästspela lite på jobbet. Bokhögen ska definitivt tunnas ut lite, te ska drickas och långa promenader ska det njutas av i det äntligen vackra vädret. Sen kommer det också bli en del akrivitet på bloggen med lite sammanfattningar av läsåret 2014. Det känns som om på det stora hela har det varit ett väldigt bra läsår, med ganska så stor variation. Men mer om det senare...

Ha en god fortsättning alla.

2 kommentarer: