2017-10-01

Mystiska bilder

Oj nu kanske jag lurar er men detta är inte ett bildinlägg...

Ibland blir man bara trött. Hade förberett ett inlägg som jag skulle postat nu ikväll, men när jag skulle gå in och kolla igenom det en sista gång vilket jag gör ibland så började bilderna i inlägget strula. Resultatet blev att jag råkade radera allt jag hade skrivit så nu finns inget inlägg kvar. Jag är på tok för trött för att försöka fixa till det igen ikväll så det får helt enkelt bli min läsfåtölj en runda innan dottern sätter igång sitt härjande. Det som ska läsas är Efter Emma av Anna E. Wahlgren.

PS. Precis när jag skulle till och posta det här inlägget så dök bilden från det raderade inlägget upp här av någon anledning. Kunde i alla fall rädda det hela, men något är det som är helt klart fel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar