2017-10-28

Sammanfattning av Fall into Fantasy

Så nu var det slut på den här läs-a-loten. Jag hade ju hoppats att läsningen skulle få sig ett uppsving den här veckan men tyvärr så var inte fallet så. Det har snarare blivit mindre läst och det mycket på grund utav sjukdom.
Men lite har i alla fall blivit läst och det är:

1572960214893377Pax. Maran

Jag har också påbörjat Grace och hunnit 56 sidor in i berättelsen.

Grace

Sammanlagt har jag läst/lyssnat på 752 sidor och det är betydligt mer än vad jag trodde att det skulle vara.

Får väl avsluta med att i alla fall ge cred till Liza på I Regnet som anordnat. Hoppas så att du gör det igen nästa år. Då hoppas jag verkligen att det går bättre med läsandet.

4 kommentarer:

  1. Roligt att du var med och jag kommer absolut ordna läsaloten igen nästa höst :)

    SvaraRadera
  2. Du hann ju med en hel del. Grace har även jag tänkt påbörja snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo när man tittar på det så men ändå vet jag hur lite tid jag verkligen lagt ner på läsandet och då blir jag lite besviken på mig själv.

      Radera