2016-12-01

Läsplaner för december

With all the craziness that comes with the Christmas season, try to take a step…:

Den här planeringen har jag ingen som helst aning om hur den kommer att gå. Jag vet helt enkelt inte hur mycket jag kommer läsa. Förhoppningsvis så får vi till någon form av rutin jag och lillsnuttan så jag kan sitta och läsa lite då och då. Annars hoppas jag i alla fall hinna med någon ljudbok. Planeringen kommer inte till att bli lika omfattande som de är i vanliga fall. Istället nöjer jag mig med några recensionsex som jag har liggandes och någon påbörjad bok.

  • Kuriren - Henrik Blanckert
  • De bortglömda - David Baldacci
  • Uppstigningens brunn - Brandon Sanderson
  • Springfloden - Cilla o Rolf Börjlind
  • Kemisten - Stephanie Meyer
KurirenDe bortglömdaMistborn. Uppstigningens brunn. Del 1SpringflodenKemisten

2 kommentarer:

  1. Kuriren är jag jättesugen på att läsa och Kemisten kan också vara intressant.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror mycket på alla dessa böcker, däremot vet jag inte hur jag ska hinna med dem.

      Radera