2014-01-15

Innehållet - Nytt i brevlådan v 3

Här kommer nu innehållet i alla de fantastiska paket jag fick i går. Definitivt böcker som jag ser fram emot att läsa väldigt mycket. Fyra egenköpta och ett recensionexemplar av Opal förlag.

Tiger's CurseTiger's QuestTiger's VoyageTiger's Destiny
 
Tiger's curse, Tiger's quest, Tiger's voyage och Tiger's Destiny av Colleen Houck är faktiskt mest ett cover-buy för de är så otroligt snygga. Dessutom är det fantasy och det är jag alltid sugen på att läsa. Nu ska jag bara trycka in dem i läshögen.
 
isbn9789172995369
 
Definitivt en bok som jag har varit sugen på att läsa länge - Sagoberättaren av Antonia Muchaelis. Jag vet inte jättemycket om boken men titlen lockar något enormt till läsning. Hallå, trigger ord nummer ett likosm är sagor just nu. Tack Opal för recensionsexemplaret.

4 kommentarer:

  1. Mysigt när det ligger bokpaket innanför brevlådan!

    SvaraRadera
  2. Ja, sagoberättaren var ju en bra titel :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag verkligen det är. Och som sagt, jag är väldigt nyfiken på den boken. Jag har hört en hel del positivt om den.

      Radera