2014-02-13

Mycket kan man säga om cdon...

... men jag tror helt klart att de har den snabbaste leveransen av de boksidor jag beställer från. I går vid lunch la jag in en beställning på de här godbitarna. Idag på förmiddagen fick jag ett sms om att jag kunde hämta ut ett paket på mitt utlämningsställe. Med andra ord, mindre än ett dygn. Jag vet inte var cdon har sitt lager men lastbilarna måste helt klart ha kört hela natten och postgudarna arbetat enligt min pipa. Nu ska jag bara hitta tid att läsa och hoppas på att de är så bra som alla säger.
Måste också ge ett stort plus till priset på enbart 149 kronor.

Divergent Series 3 Books Box Set (Pocket)

8 kommentarer:

  1. Trevligt pris, vilket format är de i? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fladdriga storpocketar (heter det nog egentligen inte). Det bästa enligt min mening.

      Radera
    2. Fladdriga storpocketar, vilket härligt uttryck!, är en favorit här med :) (näst e-böcker då).

      Radera
    3. E-böcker har jag börjat lära mig att gilla. Det är så smidigt, men än så länge slår det inte en riktig bok.

      Radera
  2. Nu måste jag kika in på CDON! Vänlig pris och snabb leverans är 2 stora plus.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag du ska göra. Ibland hittar man fynd och många gånger är de faktiskt billigare än adlibris. Men det gäller och passa på när det är fraktfritt tyvärr.

      Radera