2017-02-01

Läsplaner för februari

Förra månadens läsplanering gick över förväntan. På alla sätt och vis skulle man faktiskt kunna säga. Jag planerade för 6 böcker och jag hann läste/lyssnade faktiskt på alla 6 vilket nog faktiskt är rekord. Sen att jag läste några till hör kanske inte till saken, men det kan ni läsa mer om i min sammanfattning för januari som jag skrev om i går.
Eftersom 6 titlar tydligen var genomförbart och för att det känns väldigt bra att ha klarat av alla jag förutsade mig att läsa så väljer jag att enbart lista 6 böcker under februari också.

Fysiska böcker:

Bildresultat för dödens märkeBildresultat för hemma hos bettanBildresultat för sanningen om alice

Ljudböcker:

Bildresultat för vita nätter ann cleevesBildresultat för an author's odyssey audiobookBildresultat för strömkarlen limme och palmqvist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar