2017-02-06

Så det kan bli...

Ibland är man faktisk inte smartast i världen. Ja, det bär emot att erkänna det, men man kan ju inte vara bäst jämt ;)
I alla fall så hade jag planerat att lyssna på Srömkarlen av Limme & Palmqvist. Spännande med en bok som utspelar sig nästgårds, i lilla Blekinge. Det finns inte för många av det slaget. I alla fall så tyckte jag att jag läste på, men när jag skulle börja lyssna så visade det sig att detta är bok två i serien. Böljelek som första boken heter fanns inte ens med på Storytel. Panik och katastrof. Tur då att det finns bibliotek. Så första boken är nu lånad och jag hoppas hinna läsa den nu snart i februari. I alla fall hamnar den högt upp på prioriteringslistan.

 10782670Bildresultat för strömkarlen limme och palmqvist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar