2018-02-09

Läsa i helgen

Det blev lite ofrivilligt tyst här på bloggen ett tag. Livet kom minst sagt emellan med maginfluensa deluxe. Jag har väl personligen klarat mig ganska så bra men dottern är ännu inte helt hundra, men ändå så pass så att jag kan åka och jobba medans hon och hennes tillfrisknande pappa kan vara hemma och leka.
I helgen räknar jag inte med mycket lästid. Huset har liksom vänts upp och ner under veckan så nu behöver det verkligen lite omvårdnad. Men om utifall att jag skulle få lite tid över så har jag en hel del påbörjade böcker jag tänker ägna lite kärlek åt.

Bildresultat för drakviskarenBildresultat för slutet blir döden

Och när det kommer till ljudböcker så är dessa aktuella.

Bildresultat för doktor glasBildresultat för gengångare nesbö

5 kommentarer:

  1. Hoppas familjen blir frisk snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack... Nu ska vi väl äntligen vara friska. Men det tog verkligen sin tid.

      Radera
  2. Krya på er. Drakviskaren håller även jag på med nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Drakviskaren känns helt okej såhär i början, men jag misstänker att den kommer att ta mig hela månaden att läsa ut. Men det är väl okej det också antar jag.

      Radera