2018-02-28

Livsuppdatering

Hej!

Känner ni mig? Jag tror helt ärligt inte att jag känner mig själv längre. Livet är verkligen helt upp och ned numera efter att jag börjat jobba heltid. Sen har februari och uttrycket vabruari fått en helt ny betydelse för mig och jag tror helt ärligt inte att jag varit hemma så mycket under hela mitt yrkesverksamma liv sammanlagt som jag har varit nu under februari. Och som om allt det inte vore nog så har datorn bestämt sig för att den nog allra helst skulle vilja bytas ut och det snabbt men ni förstår ju själva hur bra ekvationen med trasig dator och inte jobba går ihop.

Just nu fungerar datorn i alla fall för en timme eller så och därför ska jag passa på att skriva en mängd inlägg och schemalägga (förmodligen kommer datorn gapskatta mig rätt upp i ansiktet efter detta påstående om ungefär  minuter). Så förhoppningsvis kan ni få några inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar