2015-07-31

#augusti

August 8.5x11 от KelseyGarrityRiley на Etsy, $20.00

Augusti är månaden då jag ska börja jobba igen. Firar sista semesterdagen idag.... Men det är också månaden då jag hoppas få äta kräftor, det är månaden då jag hoppas att sommarvärmen äntligen kommer. Jag hoppas på varmt väder!!! Sen är det också månaden för skolstart. Inte för mig direkt, men för första gången ska jag börja jobba i "skolan". Dessutom är det månaden med massor av nyga böcker, och förhoppningsvis en hel del tid för dem också. Vad jag tänkt läsa bjuder jag på i morgon.

Men framför allt ska jag njuta för ärligt talat så kommer nu min näst bästa favoritårstid smygandes.

2 kommentarer:

  1. Att hösten nu är i antågande känns bara bra för det är min favoritårstid! Men, lite mer sol och värme hoppas jag också på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja någon veckar sommar kan det väl i alla fall komma. men sen får sensommaren och hösten gärna komma. Då man får ta på sig sköna koftor och mysa i skön luft.

      Radera