2016-06-25

Ringrostig

Som ni kanske har sett så har jag precis lagt ut en recension här på bloggen. Det var länge sedan kan jag lova. Jag tror ärligt talat knappt att det har kommit ut någon lång recension sedan februari. På tok för länge sedan helt enkelt. Dessutom var jag väldigt ringrostig när jag skrev den. Kom inte ens ihåg vilken typ av struktur jag brukar använda mig av. Tur då att jag har några böcker på lager som det behöver skrivas ett par ord om.
Så i fortsättningen måste jag bli bättre på att recensera böcker. Gärna med en gång efter att de blivit lästa.

2 kommentarer:

  1. Är dålig på att recensera böcker direkt efter också. Blir gärna att jag skjuter upp det tyvärr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Många är de gånger som jag har gnällt över mig själv av den här anledningen. Det är ju 100 gånger enklare att sätta sig ner och skriva med en gång.

      Radera