2017-09-08

Läsa i helgen

Jaha, nu ska vi se hur det här går. Hade egentligen tänkt blogga lite mer idag men efter som min dator har hängt sig i någon j*kl* uppdatering så blir det bloggande från plattan. Plattan och jag är inte heller alltid bästa kompisar så vi får se vad det blir med det här inlägget. Jag tänkte i alla fall lite kort bjuda er på vad jag tänker läsa i helgen. Det kommer nog inte bli så mycket läst för vi ska ha 35 års fest för maken i morgon och folk här hela helgen. Men planera ska jag i alla fall göra. 


Ja bilderna blev väl lite hipp som happening men det får ni ta. Huvudsaken är att Jag i alla fall fick med dem. Nu hoppas jag bara att datorn bestämmer sig för att bli färdig till i morgon. Ska försöka få upp i alla fall ett inlägg då.






2 kommentarer:

  1. Aha, har Elin Säfström kommit ut med en ny bok! Är det fortsättning på den förra? (som jag fortfarande har oläst i hyllan).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är en fortsättning, ganska så fristående sådan. Och jag tycker absolut att du ska försöka plocka upp första boken om du har den i hyllan. Väldigt läsvärd och underhållande.

      Radera