2017-10-31

Planer för november

Usch... just nu känns det nästan som om jag har glömt bort vad en bok är. Vill verkligen inte hamna i en lång lässvacka nu. Behöver få läsa för då mår jag bäst. Så därför har jag rotat lite extra i hyllan här hemma och i min virituella bokhylla hos Storytel för att se vad som verkligen kan locka mig. Och dessa hittade jag.

Bildresultat för karin slaughter de vackrasteBildresultat för grace doerrBildresultat för landsförrädaren baldacciBildresultat för synd robert warholmBildresultat för ester karlsson med kBildresultat för norra latin sara bergmark elfgrenBildresultat för sektens barnBildresultat för min mammas hemlighet

Några av dessa är redan påbörjade lite smått, men förmodligen kommer jag att satsa på att läsa något annat ett tag för att sedan återvända till påbörjade titlar. Är väldigt sugen på en ruggig thriller/deckare så Karin Slaughters bok ligger nära till hands att påbörjas omgående.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar