2017-10-06

Läsa i helgen

Två inlägg på samma dag - wohooo! Något måste ha hänt! Men jag måste ju faktiskt få visa lite vad jag tänker mig läsa i helgen, mellan alla tvätthögar, dammråttor och leksaker som invaderat mitt hem.

Följande böcker är redan påbörjade och borde om inte annat hinna avslutas:

Bildresultat för efter emmaBildresultat för spelet är spelet

Är lite osäker på vad jag vill läsa sen men något lättsamt vill jag nog ha efter två ganska tunga böcker. Dessa båda kan bli aktuella.

Bildresultat för för oss är natten ljusBildresultat för det tunna svärdet

2 kommentarer:

  1. Wahlgren och Holst finns i min läshög också. Nu ska jag bara komma ur lässvackan och faktiskt läsa dem också ... :)

    SvaraRadera
  2. Det där med lässvacka känner jag igen och jag lider uppenbarligen av svara på kommentarer också det här svaret kommer en aning sent. Men jag kan rekommendera båda böckerna du hade hemma. Jag gillade dem mycket.

    SvaraRadera