2017-10-31

Nytt i hyllan oktober

Det har trillat in fler böcker än vad jag haft minsta lilla chans att läsa den här månaden. De flesta titlarna är böcker jag inte har frågat efter utan som bara trillat in. Och hur tacksam jag än är över det så har jag inte haft möjlighet att prioritera dessa böcker. Men så småningom kommer de också att bli lästa för det är trots allt väldigt intressanta titlar.

De här recensionsexemplaren har jag fått:

Den sista vilanAnna-Lisas valGraceJägarenSyndSuper-Charlie och skurksysternLandsförrädarenEster Karlsson med KWarriors. Midnatt


Sen fick jag en bok av pappa också som han råkat få dubbletter av (det räknas inte som dubblett här hemma eftersom jag bara äger boken på engelska). Det är också den enda boken som är läst av alla nya böcker.

Kampen om järntronen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar