2012-07-28

Dag 12


30 days of books - A book you used to love but don't anymore

Är ledsen, men kan inte komma på en enda bok som jag älskat med inte gör längre. Den enda jag kan komma på är väl Tippen ska sova (viss reservation för titlen) för mamma och pappa har tjatat och tjatat om hur bra den boken var och hur mycket jag tyckte om att bita i den (tydligen var den av plast och badvänlig). Jag kan däremot inte uttala mig om bokens innehåll mer än att jag vet att Tippen är en hund och mamma och pappa har haft helt omöjligt att få tag på boken igen efteråt.


30 days of Harry Potter - Most beautiful character

För mig vinner Ginny Weasly den har frågan. I och för sig knappt över Hermonie men endå. Ginny har fint rött hår och hon verkar så otroligt snäll och det lyser liksom igenom. Harry gör helt klart ett bra val.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar