2012-07-30

Dag 14



30 days of books - Your favourite book of your favorite writer

Oj vad svårt. Det är ju först och främst det där med att kunna säga sig favoritförfattare. Det blev ju uppenbarligen en hel drös när jag skrev om dem. Sen bara välja en bok av dessa författare. Skulle helt enkelt vilja kalla det omöjligt. Men väldigt högt upp på listan ligger Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer. Gillar helt klart första boken mest, den är helt fantastisk.


30 days of Harry Potter - Favourite book cover

Inget är egentligen snyggare än något annat. Gillar de engelska omlagen bättre än dom svenska dock. Och Harry Potter and the order of the Phoenix är kanske lite bättre än de andra om jag måste välja ett. Annars hittade jag väldigt fina omslag när jag googlade lite.


Pinned Image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar