2016-01-04

Läser just nu... eller vad ska jag läsa...?

Idag har jag jobbat för första gången på vad som känns på väldigt länge. Det har varit en underbar, utvilande ledighet och det är nästan så man inte känner sig utarbetat idag. Lite trött är man dock för det är lite jobbig när man inte kan somna kvällen innan utan istället ligger och läser. Känns det igen?

Nu precis har jag läst ut Den nionde graven av Stefan Ahnhem och har tänkt mig påbörja Takedown twenty. Det var evigheter sedan jag läste en bok av Janet Evanovich men är så sugen på att göra det nu. Dock spännande att se om jag tycker att det är så bra som jag minns det.
Eller så väljer jag kanske att påbörja Askfödd av Sabaa Tahirsom jag har fått som recensionsexemplar och ser mycket fram emot att läsa.
Eller så väljer jag kanske den där boken som kom i brevlådan idag av Harlan Coben. Den är jag också sugen på.
Alltså alla dessa val. Varför kan det inte bara vara lätt att plocka upp nästa bok i läshögen.

  COBEN_SAKNAR DIG_3D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar