2017-07-21

Läsa i helgen

Jag är lite i valet och kvalet hur jag ska göra med läsplaneringen för den här helgen. Problemet ligger i den där lilla TBR-högen som jag gav mig själv inför BookTube AThon. Jag vill ju inte börja på någon av de böckerna förrän på måndag, samtidigt är jag ganska så säker på att jag hinner läsa klart de två böcker jag håller på med innan helgen är slut, men kanske inte så mycket mer. Så det får helt enkelt bli en högst provisorisk liten hög för den här helgen. Tiden får bestämma...

De två jag i alla fall tror att jag kommer hinna läsa är:

Bildresultat för sekten på dimön35104442

Beroende på mängden tid så börjar jag kanske på någon av dessa:

Bildresultat för vitormenBildresultat för rat queens sass and sorceryBildresultat för uppdraget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar