2017-12-07

Nytt i hyllan i november

Är en aningen sen med de här inlägget men nu kommer så äntligen en liten sammanställning av vad som hittat hem till mig under november månad. Jag kanske inte skulle vilja säga att det kom få böcker men det var i alla fall inte någon invasion den här månaden. Hanterbart tror jag. Så här kommer de utan inbördes ordning. Alla utom Hemmet är recensionsexemplar antingen av författaren eller av förlag. Så tack så mycket allihopa.

Bildresultat för synd robert warholmBildresultat för jag kommer hem till julBildresultat för brännmärkt
TiggarenBegynnelseVisselblåsarenHemmetDe saknade

2 kommentarer:

  1. Ser ut som trevliga böcker. Begynnelse har jag faktiskt precis läst. Gillade den även om det inte var den starkaste boken i serien.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej Begynnelse var helt klart inte den bästa boken i serien. Tyckte den var lite väl lik Änglar och demoner i sin handling.

      Radera