2017-12-06

Planer för december

Det blev visst väldigt tyst här inne ett tag. Det blir lätt så när min svägerska kommer på besök. När hon kommer blir hon ofta här närmare en vecka och då gäller det att passa på att umgås. Och innan hon kom så var det som bekant svajigt med vårt nät. Så man kan lugnt säga att jag ligger rejält efter med allt som ska skrivas. Läsa har jag i alla fall hunnit med eller rättare sagt lyssna. Läslusten är definitivt tillbaka. Yeah!
När jag ska hinna sätta mig och skriva recensioner på min lilla lästa hög vet jag inte riktigt men jag hoppas jag ska hinna med en drös kanske på torsdag eller till helgen.

Men nu skulle ju det här inlägget handla om vilka böcker jag tänkt mig läsa i december. Det är en gör ganska så lös planering jag satt ihop. Jag skulle vilja hinna avverka en del recensionsexemplar och en del serier som jag vill avsluta så vi får helt enkelt se vad som hinns med. Dessa vill jag i alla fall hinna läsa:

 Bildresultat för landsförrädaren baldacciBildresultat för synd robert warholmBildresultat för ester karlsson med kBildresultat för visselblåsaren grishamBildresultat för dolt i mörkerBildresultat för vålnadernas bergBildresultat för återstoden av dagen bokBildresultat för en röd liten fågel i juletid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar