2015-12-27

Julläsningen så här långt

vintage christmas girl. Love her red skirt & red lipstick (plus polka-dots make me happy) Wish I could dress like this decorating our tree :):

Det har blivit dags att sammanfatta #julläsning15-16 lite grann, nu när man har varit igång och läst en hel vecka. Jag har läst ut 4 hela böcker än så länge och avslutat en ljudbok. Så här ser det ut så här långt...

Jag har läst klart Eldtronen av Rick Riordan - 316 sidor
Jag har läst klart Vikingablot av Catharina Ingelman Sundberg - 217 sidor
Lyssnat klart på Harry Potter and the Goblet of Fire av J.K Rowling - 72 sidor
Påbörjat The Jewel's of Manhattan av Carmen Reid - 23 sidor
Läst The Pirates wish av Cassandra Rose Clarke - 327 sidor
Läst klart Lönnmördare av Jerker Hultén - 283 sidor

Det blir sammanlagt 1238 sidor. Får nog ändå känna mig ganska långt även om jag inte alls haft så mycket tid till att läsa som jag hade velat. För mycket umgås och städa har kommit i vägen. Men nu ska jag i alla fall fortsätta mig och läsa en liten stund till.

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, det får ändå vara godkänt även om det känns som om jag knappt har suttit ner och läst mer än någon timme om kvällarna.

      Radera
  2. Svar
    1. När man räknade ihop det så blev det betydligt mer än jag trodde.

      Radera
  3. Svar
    1. Absolut. Och jag håller med dig om bilden. Jag hittade massor av sådana här gamla fina vintagebilder på Pinterest som jag använde mig av när jag gjorde julklappsetiketter. Tyckte de kunde passa här också.

      Radera