2015-05-17

Några tankar en söndag


  • Det har som jag skrivit om tidigare varit ett otroligt bra läsår hittills och den här långhelgen är absolut inget undantag (trots att jag faktiskt jobbade ett par timmar i fredags). Jag har avverkat 6 böcker sedan i onsdags natt. 6!!! Plus att jag har kommit en lite lagom bit in i en sjunde bok. Okej, det har inte på något sätt varit långa, eller för den delen speciellt svårlästa böcker men ändå.
  • Bloggmässigt har det väl varit sådär. Jag har ingen riktig inspiration till att skriva en massa gör tillfället men det kommer väl snart igen.
  • Har det varit en bra helg läsmässig så har det varit en urusel helg motionsmässigt. Man blir faktiskt ganska försoffad när man läser så mycket.
  • Min utlottning har avslutats och vinnarna är utsedda. Imorgon lovar jag att paketen dessutom ska vara skickade.
  • Alltså, ett tag var jag väldigt duktig på att skriva recensionerna med en gång efter att jag hade läst böckerna. Men nu kan det råka vara så att jag har tappat mitt flitiga skrivande lite och det ligger en vacker hög bredvid datorn. Jag måste ta tag i detta nu.
Nu tänker jag avsluta här för denna veckan. Nästa veckar lovar jag att försöka bjuda på i alla fall några recensioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar