2017-08-24

Dålig dag

Idag har inte varit en bra dag. Idag har varit en sådan där dag då man nästan önskade att man sluppit vakna och att kvällen skulle komma fort. Ingen egentlig anledning, mer en allmän känsla. Men nu har i alla fall kvällen kommit och dottern har somnat, förhoppningsvis för natten (hahaha, inte det minsta troligt) så jag tänker ta och koka mig en kopp te och ta och läsa lite. Lässuget är tyvärr inte riktigt på topp för tillfället men några sidor i Vi mot er av Backman tänker jag borde hjälpa.

Bildresultat för vi mot er

Som ett litet PS så kan jag här beklaga mig lite över att jag för tillfället är ganska så frånvarande på Instagram också (för er som följer mig där). Kameran i mobilen har bestämt sig för att strejka så jag måste in med telefonen. Och eftersom jag tar alla mina instabilder med mobilen så blir det därför ingen eller extremt dålig uppdatering där. Sorry för det...

4 kommentarer:

  1. Hoppas morgondagen blir bättre!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en bättre dag idag! Vissa dagar är bara bläää helt enkelt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev en mycket bättre dag dagen efter. Det är som du skriver, vissa dagar blir blää och det är okej, men det är skönt när de är över.

      Radera