2014-09-17

Omslagsonsdag #58: Regnbågens alla färger

Så nu ska jag försöka ge mig på att skapa en regnbåge av mina böcker för det är vad vårt uppdrag i veckans omslagsonsdag hos Bokpotaten är. Här kommer mina böcker i en någorlunda snygg färgskala.


Så det var min regnbåge det. Och jag måste säga att jag tycker jag har hittat ganska många snygga omslag den här veckan. Bitteblue är riktigt snygg, precis som Assasins curse och Tiger's voyage. Jag får inte heller glömma Gargoylen som är väldigt fin.
Vilket omslag gillar ni bäst.

6 kommentarer:

  1. Fågelälskaren i mig fatstnade genast för Mangon som sprängdes :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar också Mangon som sprängdes, kanske mest för att det är ett udda omslag.

      Radera
  2. Mangon, The Assassin's Curse och Grottbjörnsböckerna - namnamnam!

    SvaraRadera
  3. Supersnygga omslag. Svårt att välja favorit, men Sagoberättaren och Bitterblue fastnade min blick lite extra vid.

    SvaraRadera