2016-02-04

När hjärnan inte längre fungerar

Jag sitter här med planer på att egentligen skriva klart en recension som jag har påbörjat. Eller så kanske jag skulle fortsätta med lite andra bloggprojekt jag har i tankarna. Men ärligt talat så kommer jag nog inte orka någon ting. Idag har jag nämligen jobbat för första gången på över två veckor. Och i natt vaknade jag helt förvirrad och visste inte alls var jag befann mig för någon stans. Man blir nästan lite rädd för sig själv när man undrar på vilken plats på jorden man befinner sig och var man har lagt passet så att man kan använda det för att på smidigaste sätt ta sig till jobbet. Med andra ord så var jag helt väck och det är jag väl egentligen fortfarande.
Så ikväll får det bli läsa i pyjamasbyxor, och en lätt sallad till mat tror jag också. Jag orkar inte ens laga mat....
För övrig så läser jag Saknar dig av Harlan Coben och den är precis så bra som alla verkar tycka.

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra idé att du vilar dig och ser till att landa. Hihi. ;) Och visst är Coben bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är helt uppslukande. Jag har nu suttit uppe på tok för länge för jag var tvungen att läsa klart den för att få veta hur allt skulle gå.

      Radera