2016-09-07

En läsfri dag...???

Idag är en sådan där dag då jag ännu inte har läst ett enda ord ur en bok och inte lär det bli något heller. Istället valde jag att umgås med maken och titta på den nya Tarzan-filmen. Den var kanske inte direkt något att hurra för och jag hade nog fått ut mer av att läsa ur Mörkermagiker. Får väl ta igen det i morgon istället. Nu ska jag ta min ljudbok och krypa upp i sängen. Lyssnar för tillfället på Heir of fire, vilken är tredje delen i Sarah J Maas serier om Celaena Sardothien. Det är en serie som växer mer och mer i mina ögon och det är nästan så jag skulle ta mig till ett bibliotek och se om jag inte kunde få tag på den som bok. För som bekant så går det oftast mycket snabbare att läsa än att lyssna. Som det ser ut just nu så har jag 17 timmar lite drygt framför mig.

20613470

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar