2018-05-13

Kort uppdatering

Egentligen hade jag tänkt bjuda er på en liten smakbit ur det jag läser för tillfället, men jag orkar inte. En madrass i skuggan bredvid en sovande dotter lockar betydligt mer. Kanske lägger jag mig och läser en stund, eller så vilar jag bara. Skönt vilket som.

För övrig läses det kanske inte så där värst mycket här hemma för tillfället. Eller fel, det läses massor men nästan enbart barnböcker. Elin har lärt sig det alldeles utomordentligt bra ordet läla eller lälä vilket sägs samtidigt som en bok sticks under näsan på en. Så det gör vi här hemma. Läsa, läsa, läsa. I love it...



I morgon kommer äntligen mannen hem från Florida. Han har varit borta i nästan två veckor och just nu saknas han väldigt mycket. Det ska inte bara bli skönt att ha någon att prata med, men också någon att dela ansvaret över Elin med. Hur klarar man sig som ensamstående förälder? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar