2018-05-30

Nytt i hyllan: maj

Det har dykt upp en hel del böcker här hemma under maj månad. Däremot har det gått lite segare med att läsa dem. Snart måste jag verkligen ta och komma ikapp. Som tur väl är så är det inte så många veckor kvar till semestern.

Dessa har i alla fall dykt upp här hemma, några köpta, några efterfrågade och några som kom helt oväntat. 4 av 10 är än så länge lästa...

Bildresultat för 1793Bildresultat för ship of magicBildresultat för ship of destinyBildresultat för kvinnan vid kanalenBildresultat för kyldygnetBildresultat för änglabarnet bokWarcrossEliza och hennes monsterBildresultat för demonviskarenBildresultat för ge mig ivy pockets huvud på ett fat

1 kommentar:

  1. Samma här, jag ligger också efter och ser fram emot sommarmånaderna när det inte är lika många måsten kring barnens skolor och andra aktiviteter. Kul att du läser Ivy Pocket :) Jag läste den första med ett av våra barn, jag gillade men inte hon, så sedan blev det inget mer läst i den serien, tyvärr.

    SvaraRadera