2014-06-18

Ofrivillig paus

.If you're anxious and overwelmed--pause.  to breathe.

Blogger har de senaste dagarna inte riktigt bettet sig som jag vill att det ska göra. Därför har det inte blivit några blogginlägg. Jag hade tänkt att både visa böcker som hamnat i brevlådan samt skriva en recension eller två. Istället har jag fått läsa och det är ju inte helt fel det heller.
Tyvärr blir det inte så mycket av bloggandet ikväll heller, för klockan har hunnit bli på tok för mycket för kloka tankar. Inte heller i morgon eller på fredag lär det hända så mycket här eftersom det är Karlskronas alldeles egna marknadsdag i morgon (det är stort vill jag lova) och sen kör vi midsommarhelg. Ni får helt enkelt tänka som så, den som väntar på något gott...

4 kommentarer:

  1. Så du ska också hit och springa runt på lövis? :) jag flyttade ner hit för 10år sedan och sedan dess har jag inte missat en enda marknad, tycker det är så charmigt att det blir som ett förlängt midsommarfirande

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där ser man. Jag är född och uppvuxen i Karlskrona/eller utanför och det är verkligen en tradition här nere. Som en pappa på jobbet uttryckte det, det är ju vår nationaldag i Karlskrona.

      Radera
  2. Det blir nog så för alla någon gång, hoppas du är tillbaka snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag också, och lär vara snarast, för det är svårt att hålla sig undan.

      Radera