2014-08-24

Jag lever

Så nu kanske jag kan ta mig upp över ytan igen. Jag har den senaste veckan spenderat all min vakna, lediga tid med att titta på Veronica Mars. Nu är tre säsonger och en film avklarad och för närvarande känner jag mig tom. Vad ska jag nu göra med min lediga tid. Jag är också nykär - insta love i en fiktiv karaktär. Trodde att jag hade växt förbi det stadiet av mitt liv men bad boy Logan figurerar nu starkt i mitt wanna-be 18 hjärta.
Mitt enda hopp nu är att det dyker upp en film eller en säsong till.  Jag kommer i alla fall sitta bänkad och vänta.

Men nu får det väl helt enkelt vara dags att rycka upp sig och kanske ta och läsa något för omväxlings skull.

2 kommentarer:

  1. Gillar den serien med och visst Logan blev man ju lite småkär i :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag blev stormförtjust i serien och som sagt Logan....:)

      Radera